mandag 19. september 2011

"Det gjelder vår jord"

I går var vi i superkoselig familieselskap i Farsund hos min søster. To av mine tantebarn har bursdag, så da er det kakatid!!! ME LIKE! Prinsessa i huset fikk masse gaver og storkoste seg. MEN, jeg fikk også gave! 

Pappas onkel var kunstner, men gikk bort i november i fjor. I mine øyne han ha alltid vært en stor mann, så det er utrolig stas å ha tre av hans bilder på veggen hjemme. MEN! I går fikk jeg enda ett! Hans enke og deres to barn mente at meg og mine to søstre skulle få hvert vårt bilde, noe vi alle setter utrolig stor pris på. 


Bildet heter "det gjelder vår jord" og er laget i 1990 av Ottar Helge Johannessen. Jeg har selv aldri sett dette, men det gjør det bare mer spennende. Så i dag har jeg vandret rundt for å finne ut hvor det skal henge. Når det er bestemt må jeg finne en ramme som passer. Det er ikke bare lett det heller, men tror det blir noe av det samme som jeg har på de tre andre.

Jeg er så utrolig stolt!!! Tenk å være i familie med en så kjent og flink kunstner. Kanskje det er derfra jeg har mine kreative gener? Hvem vet...

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar