lørdag 3. september 2011

Endring av blogg

Ja, det er ikke de store endringene, men noen småting for å gjøre det enklere for dere lesere.

Øverst i bloggen er det nå en liten menylinje med forskjellige temaer som "oppskrifter", "strikk", "huset" osv. Under hver av disse ligger det linker til innlegg i bloggen min. På den måten er det enkelt for deg som leser å finne det du leter etter. Trenger du en oppskrift? Trykk på "oppskrift" og finn det du søker etter. Samme gjelder de andre fanene. Flere kommer, men dette tar litt tid.

Noe du savner i bloggen? Hyl ut! Tar GJERNE imot tips til hva dere vil lese om.

Så, til slutt har jeg et lite ønske. Er det noe du liker veldig godt i bloggen min? Det være seg en oppskrift, et innlegg med bilder eller annet setter jeg VELDIG pris på om du gidder å trykke på +1. Trykk så på å opprette en profil. Dette gjør at min blogg kommer høyere opp på listen når f. eks. oppskrifter eller annet blir googlet.

På forhånd TUSEN TAKK!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar