mandag 6. februar 2012

♥Bryllup♥

Som noen av dere kanskje har fått med dere så giftet jeg meg med min kjære mann i alle stillhet 12.12.11. En miniseremoni med kun foreldre og forlovere tilstede. Og selvsagt barna da♥

Dagen ble utrolig fint, helt etter planen. Desember var jo en måned preget av mye regn her i sør, men som bestilt klarnet det opp en halv time før seremonien.


Meg og min forlover ankom en liten stund før de andre, så da ble jeg offer for et lite blitsregn. Kjenner jeg er litt mer komfortabel med å være på andre sida av linsa...

Så kom resten av følget og vi gikk inn i et veldig lite, men koselig rom. Lillemor var ikke helt komfortabel med opplegget, så hun ville sitte på fanget. Passet meg veldig bra, for da hadde jeg noe annet å tenke på så ikke tårene skulle komme med en gang. Det som ble sagt av dommeren husker jeg veldig lite av, men skal prøve å få det tilsendt på mail så jeg kan ha det i albumet. Men det handlet mye om at vi nå er ett, men samtidig er to individer som har egne meninger og behov. Tror egentlig vi er flinke til å ta vare på dette.


Så var vi gift♥ Vilde oppdaget hva nusse var, så etter dette kysset har vi fått mange nuss av prinsessa vår, fylt med kjærlighet og en liten porsjon snørr...


Mat må man ha, selv i en kjole som er så stram at man knapt får puste... Så ferden gikk til Farsund Resort hvor vi fikk servert nydelig helstekt indrefilet med ovnsbakte poteter og en helt fantastisk peppersaus. Takk til Pål og resten av folket der ute!

Før maten ble det også tid til å ta noen bilder. Ikke det jeg liker aller best, men denne dagen må man vel bare godta å bli tatt bilder av.


Kaffe og kake tok vi hjemme hos oss, noe som er veldig mye enklere med to barn. Da kan de løpe og leke som de vil, uten å være redd for at de gjør noe de ikke skal gjøre.

Vi har nå vært gift i snart to måneder, og jeg merker ekstremt lite forskjell, noe jeg er veldig glad for. Vi giftet oss ikke for å gjøre ting bedre, men for å forsegle det vi har.

"Husk at all skjønnhet på jord bor i de evige ord; JEG ELSKER DEG"
Bjørnstjerne Bjørnson

Tusen takk til dere som var med på å gjøre dette til en minnerik dag.
Til dere som ikke var med, vi ser veldig frem til feiring til sommeren. Må bare finne ut hvor og hvordan først...

8 kommentarer:

  1. Nydelig dere alle var
    .... gratulere nok en gang...vakre ord om å forsterke det man allerede har.... klem

    SvarSlett
  2. Kor fine dere er ;)

    Monikaklemma - som har vert gift i sitt 21 år;)

    SvarSlett
  3. Kor fine dere er ;)

    Monikaklemma - som har vert gift i sitt 21 år;)

    SvarSlett
  4. Så fint et par, gratulerer m giftemålet!!
    Klem Bodil

    SvarSlett
  5. velkommen i klubben :) fine bilder av dere!

    SvarSlett
  6. Gratulerer så mye! Dere var nydelige :)

    -Grimera-

    SvarSlett
  7. Gratulerer så masse :)
    flotte bilder av et flott par, og barn selvsagt :)

    SvarSlett
  8. Renate P. Akersmyr14. februar 2012 kl. 17:31

    Nydelig kjære kusine <3 Og ja vi gleder oss til bryllupsfesten i sommer <3

    SvarSlett