lørdag 23. juni 2012

Strikkeprosjekt ferdig!

I dag er det kosedag her i huset. Prinsessa sov til 09:30! og etter en god frokost satte de seg for å se litt på brettet mens jeg festet trådene i strikkeprosjektet som har vært ferdig en liten stund.

Harmonisk lykke. Disse to er heldigvis gode venner stort sett hele tiden.

Noen av dere husker kanskje DETTE innlegget om mitt lille strikkeprosjekt. Garnet vant jeg hos Ida Elise.

Først strikket jeg et skjerf til snuppa i garnet fra Ida Elise.

Og så ble det et skjerf til av restegarn fra genseren jeg strikket til snuppa for en god stund siden. Dette skal lille naboprinsessa få. Passer ikke på en god stund, men men. 

Oppskrift på skjerfet finner du i boka "Strikk til Nøstebarn". Jeg låne den på biblioteket.

6 kommentarer:

  1. Så fine de ble:-) godt å se at du fikk noe ut av gaven:-)

    SvarSlett
    Svar
    1. SV: Takk for det. ELSKER fargen♥ Nesten så jeg gleder meg til høsten så prinsessa kan ta det i bruk...

      Slett
  2. Så flotte skjerf! De ble så søte sammenknytt :-)

    SvarSlett
    Svar
    1. SV: Takk for det. Likte patenten veldig godt selv! Har alt startet på skjerf nr 3...

      Slett
  3. Du, jeg lurer på hvordan man får barna til å sove til 9.30 jeg... :-)

    SvarSlett
    Svar
    1. Hehe. Du jeg ANER ikke! Første gang på over ett år, så ikke noe som skjer ofte her. Til vanlig er hun oppe kl 07 sammen med broren...

      Slett