tirsdag 31. juli 2012

Prosjekt ferdig.

ENDELIG! De av dere som har meg på facebook har i alle fall sett dette bildet før:


Var så og si ferdig med prosjektet da jeg oppdaget at jeg hadde alt for lite kuler! Noe av grunnen er at store deler av posen rant ut, og andre grunner er min ferdighet til å beregne... 

Historien bak denne saken er et loppisfunn jeg skrev om helt tilbake til 14. mai i 2011... Det kan du se her. Treg? Jeg? Nei hvor har du det fra???

Men NÅ er den altså ferdig!
Det ble en puff♥


Til lesing...


...og tv-titting

men kampen om den har alt startet
så det er mulig jeg må sy en til.

Hvordan den ble til? Klippet to like store deler til topp og bunn. Så klippet jeg to deler som er passe høye og like lange som en kortside og en langside. Sy sammen, fyll, FERDIG!

Andre som får ferdigstilt prosjekter i dette "sommerværet"?

4 kommentarer:

  1. Vil ha to slike jeg....satser på tutorial oppskrift for dummies ......hvor alt kjøpes må inkluderes....hihi

    SvarSlett
  2. Ååå, den ble fin til slutt da!!! Fikk nesten lyst å sy en selv så fin ble den. Skjønne, skjønne barn:::)

    SvarSlett
  3. Herlig puff.
    Og koselige bilder med vakre brukere av puffen.

    Fin kveld til deg!
    - AC

    SvarSlett