søndag 21. oktober 2012

God samvittighet i nydelig vær!

I dag har jeg vært bøssebærer for Amnesty, to timer av mitt liv til en fantastisk god sak. Syns det er viktig å hjelpe folk der de er, noe denne saken virkelig gjør. Amnesty skal ikke redde verden, men gjøre den til et bedre sted å leve. STÅ OPP MOT URETT!


Plassen jeg fikk tildelt var en bensinstasjon langs E39. Så ikke for meg at dette skulle bli en gullgruve, men der tok jeg feil! To minibusser og en stor buss med halvfulle menn som hadde vært i Danmark er utrolig gavmilde om de bare får et smil og en klem. *God tur hjem til dere og god bedring med formen i morra*. 

I tillegg ringte meg min arbeidsgiver som gav 5.000,- til saken. HIPP HURRA!

Håper dere andre også har gitt penger til saken og at dere får en nydelig søndagskveld.

2 kommentarer:

  1. Hei hei søte deg=)
    Takk for linker og tips i forhold til mitt über-stykke badegulv ;)

    Så flink du har vært i dag da!! Jeg har vært på jobb i dag, og kvelden har vært temmelig slapp! Fant støvsugeren frem for 3 timer siden, men den står der jeg satt den fra meg enda, og den har ikke støvsuget noe!! Skjønner det ikke :p Vil ha en støvsuger som støvsuger på egenhånd ;)

    Ønsker deg en fin uke som kommer.
    Og ja - det hadde vært kjekt om man hadde vunnet feks gavekort på Kremmerhuset i den utfordringen. Men litt bloggomtale blir nok bra det også :)

    Klem fra Christine

    SvarSlett
  2. Bra innsats! Vi tømte lommebøkene her for mynt, og bøssebæreren "vår" ble nik veldig glad, for han kom da vi hadde bursdagsselskap og mange gjester som ville gi. Jeg syns årets sak er en god sak, og støtter derfor gjerne :-)

    SvarSlett